kim hyung jun _ wallpaper


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام به همگیییییییییییییییی....

امروز میخوام چنتا پوستر خیلی باحال از هیونگ براتون بذارم...توهرکدومشون ماه شده فداش شم..

راستی اونایی که میخوان نویسنده بشن تو فن کلابمون کناره وب فرم ثبت نام داره میتونن برن و اونجا ثبت نام کنن...

همه پوشتراشو خودم درست کردم...اصله اصله...

فعلا که هیچ خبری از هیونگ نیست..بچم مفقود شده...هی

خب بریم سراغ والیپر ها...

 

بقیرو سایز اصلی اما کوچیک میذارم..فقط سیوشون کنین..

 

 

 

 

 

خب اینم از عکسای پسر خوشگلمون...بهم بگین چجوری بودن عکسا میخوام بدنم خوشتون اومده یا نه؟!...

خوشگلا نظر زیاد بدین..

خب من برم...



نظرات شما عزیزان:

مزگان
ساعت3:43---10 آبان 1390
خیلیییییییییییییییییی باحالین این سایت در ایران تکه اگه ده تا دهن داشتم برای تشکر بازم کم بود. تمام عکسها و کلیب ها زیباست . این گل ناقابل تقدیم به شماپاسخ:بابا مارو شرمنده کردی آجی جون..نظر لطفنه عزیزم... اگه دوست داشتی میتونی تو وب عضو بشی...

only me
ساعت0:21---28 مهر 1390
سيليوم.من دوباره اومدم بكم كه خودم بااجازتون خودمو لينكييدم!

پاسخ:نه بابا اون گوشه واسه همینه که خودتونو لینک کینی..اشکالی نداره...


only me
ساعت20:22---27 مهر 1390
واااااااااااااااااای خیییییییییییلی خوشلن.من غشششششششششششششششششششیدم.

من تازه اینجارو پیداییدم.راست کارخودمه!میلینکمتون اگه شمام خواستین بلینکینم!پاسخ:سلام عزیزم... الهییییییییییییییی.... باشه حتما لینکت میکنم...


senta
ساعت17:03---27 مهر 1390
مرسییییییییییییییییییییییییییی ی
پاسخ:خواهش میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:kim hyung jun wallpaper,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com